T4 🥳

Hej! ☀️ 

Efter tentan mådde jag inte särskilt bra. Kände att jag hade slarvat en hel del och det gjorde mig riktigt ledsen.
För jag hade pluggat.
Jag hade pluggat en hel del faktiskt och kände att jag kunde saker men stressade upp mig i onödan under tentan och slarvade.
Idag kom resultatet, och jag som gått runt och trott att jag klantat mig och mått väldigt dåligt över det kände inte för att öppna det.
Men jag var nyfiken och tänkte att oavsett vad det visar så kommer jag klara mig.
Och tentan var godkänd! 🥳 Med marginal!
Så jag hade gått runt och mått dåligt helt i onödan - som vanligt 🙂
T4 är alltså avklarat och jag kan pusta ut och ta sommarlov på riktigt. Så skönt!!!
Är så otroligt tacksam över att jag klarade det och att jag nu får vila upp mig inför termin 5.
Är så redo.
Jobbar under sommaren och tycker jobbet är rätt roligt, har hjälpt mig en del med att inte tänka på tentan.
Jobbet har också fått mig att inse att jag tycker om att träffa patienter och att jag nog kommer bli en rätt bra läkare en dag. 

Denna termin har relationen till mig själv och andra i mitt liv legat i fokus. Jag har lärt mig, som vanligt, så otroligt mycket om mig själv och jag känner verkligen hur en förändring sker i mig. Sättet jag ser på mig själv har förändrats totalt och jag märker stora skillnader i livet. Det känns spännande och är taggad på de kommande åren.

Vi får se om jag kikar in här under sommaren.
Ville bara uppdatera med att tentan är godkänd och jag har sommarlov 😁

Ha det bäst! ♥️
Till top